Ženy radšej kupujú nehuteľnosti od žien-maklérok

online magazín

Ženy radšej kupujú nehuteľnosti od žien-maklérok

Byť dobrým realitným maklérom si vyžaduje veľa driny, je nutné, aby sa neustále vzdelával, sledoval trendy, a to si na druhej strane vyžaduje obetovať svoj voľný čas na úkor rozhľadu v tejto oblasti. Medzi schopnými maklérmi nájdeme aj ženy, a práve ony do tejto práve vnášajú kus ženského pohľadu, čo má pri predaji bytu svoj osobitý a nenahraditeľný prínos.
Ak si niekto kupuje byt alebo dom, tak sa nejedná len o predaji veci, ale človek si s novým bytom či domom kupuje na dlhé roky aj svoj nový domov.
 
klíče

Úspešnejšie ako muži
Ženám sa v realitnom biznise a pri predaji darí obvivuhodne, oplývajú totiž empatiou a veľkou dávkou ženskej intuície, čo im častokrát pomáha pri rokovaniach, ktoré nebývajú jednoduché. Podľa vyjadrení samotných maklérok ich úspechy a skúseností s ľahším predajom majú jednoduché vysvetlenie: vo väčšine prípadov si byt vyberajú ženy a teda v prevažnej miere majú od začiatku jasno v tom, ako bude ich nový domov zariadený, čo a kde bude mať svoje miesto, napríklad kde bude šatník, ako bude vyzerať kúpeľňa, a tým vlastne celý predaj dostáva zmysel. A tu prichádza na rad ženská podpora zo strany maklérky, ktorá celý tento záujem nebadane a nenásilne koriguje. Ženy sa riadia viac pocitmi a majú horšiu predstavivosť ako muži, ale zasa sú precíznejšie pri čítaní zmlúv a vnímaní detailov. Mužský prínos pri rozhodovaní je skôr v tej technickej stránke, teda ako budú vyzerať prestavby, či sú možné úpravy a podobne.

realitka
 
Pracovné zázemie maklérov je dôležité
Realitných kancelárií vzniklo na Slovensku veľa, ale nájsť dobrého makléra už také jednoduché nie je. Mladí ľudia si túto prácu prídu vyskúšať na pár mesiacov, venujú sa jej ako jednej z možnosti dobrého zárobku, a potom sa s výhovorkami typu, že na to nemajú prepoklady, vzdajú. Väčšiu odvahu púšťať sa do nových projektov majú prekvapivo ženy, ľahše dokážu „premostiť“ záujem kupujúceho s predávajúcim, svojou vrodenou materinskou trpezlivosťou a starostlivosťou sa im darí v tomto tvrdom biznise, kde sa predsa len jedná o peniaze, zachovať pokoj a rozvahu. Ani vek pri tomto biznese nezohráva rozhodujúcu úlohu, všetko je to len o množstve mravenčej práce za počítačom a tiež absolvovaní nemálo obhliadok nehmuteľností s klientami. A ženy v tomto biznise za mužmi nijako nezaostávajú.